reklama internetowa Agencja Interaktywna CATALIST

tajemniczy ogród

wiedza na temat ksiazki Tajemniczy Ogrod

Tagi dla tego testu: ogrod tajemniczy

Podaj swoje imię:


do kogo wyjechała Mary?

  • do cioci
  • do babci
  • do wyjka
  • do prababci
  • do dziadka

Jak sie nazywał autor książki?

  • Astrid Lindgren
  • Carlo Collodi
  • Jadwiga Korczakowska
  • Jan Brzechwa
  • Frances H.Burnet

Jak się nazywała głuwna bochaterka?

  • Dick
  • mary lenox
  • colin
  • mart
  • Mary Lennox

gdzie działa się akcja?

  • w anglii
  • w ogrodzie
  • w indiach

kto opiekowal sie Mary?

  • marta
  • dick
  • colin
  • hinduska Ayah
  • ciocia
  • wujek

jakiego koloru miała włosy Mary?

  • brazowe
  • blond
  • rude
  • żółte
  • fioletowe
  • niebieskie

ile lat miała Mary?

  • pięćdziesiąt
  • dziesięć
  • dziewięć
  • osiemnaście

co rosło w ogrodzie?

  • kwiaty
  • drzewa
  • krzaki
  • drzewa i kwiaty
  • ziemniaki
  • marchewka

dlaczego pan zamknął ogród?

  • bo mu sie nie podobał
  • bo żona mu zmarła
  • bo stał wnim nie ładny dom
  • bo rusłnu garb

Z jakiego powodu umarli rodzice Mary?

  • była wojna
  • bo podsadzono pod ich dom bomby
  • powiesili się
  • zachorowali na cholerę

gdzie urodzila się Mary

  • w indiach
  • w anglii
  • w hinach
  • w australi

gdzie wyjechała Mary?

  • do krakowa
  • do anglii
  • do niemczech
  • do portugali
  • do australi

jakie były czary w ogrodzie?

  • ogród sam podlewał
  • ogrod orzył
  • stałsienagle szary i ponury
  • czy rosły koty



Komentarze

oskoskosk 07 lutego 2016, z IP: 83.5.101.7
Wyjechała do wyjkaXDDD
Gdj 31 stycznia 2016, z IP: 81.161.204.31
Kto to w ogóle dał przecież ty nie przeczytałeś lektury
ile lat ma mary no chyba nie pięćdziesiąt dawałem
dziesięć i dziewięć i nic Gino jakieś
Siema 26 stycznia 2016, z IP: 78.159.91.87
Ludzie tyle błędnych odpowiedzi na pytania a ortografia
do bani! Lepiej przeczytaj lekturę i popracuj nad
ortografią! Do której ty klasy chodzisz! Mary miała
dziesięć lat! Jest o tym mowa gdy rozmawia z Colinem
pierwszy raz! Akcja dzieje się w angli w miasteczku
Misseltwaite!
no 25 stycznia 2016, z IP: 94.254.231.30
złe
elo 13 stycznia 2016, z IP: 94.251.245.191
jak coś to Mery ma 9 lat opekuje się nią Marta i
ortografia ponie. Akcja się dzieje w angli w
Misseltwaite tam jest taka hata a Mery wychodzi z haty
do ogrodu
Wika i Ola 11 stycznia 2016, z IP: 46.77.124.117
Co za kretyn pisał ten test jest mnóstwo błędów
Patrycja 10 stycznia 2016, z IP: 37.47.103.177
No właśnie. Nie umiesz pisać bezbłędnie?
Emi 09 stycznia 2016, z IP: 79.191.34.59
Ten kto zamieścił ten test niech najpierw przeczyta
lekturę i zajrzy do słownika ortograficznego!!!!
... 01 grudnia 2015, z IP: 83.5.56.130
Beznadzieja ! Złe odpowiedzi i błędy ortograficzne !
Nie Polecam -.-
Julka 01 grudnia 2015, z IP: 5.172.239.39
Tyle błędów ortograficznych, że moja siostra z 2 klasy
by to lepiej napisała, nie pozdrawiam. Masakra -,-
zła 30 listopada 2015, z IP: 82.145.223.56
Kto ,,zamieścił" taki test w internecie Głównymi
powodami są : błędy ortograficzne pytania są źle
sformułowane jednym słowem po co to ktoś upublikował
rozczarowana 29 listopada 2015, z IP: 95.40.82.222
Beznadzieja!! Złe odpowiedzi i na dodatek błędy
ortograficzne!! NIE POLECAM NIKOMU
miki 22 listopada 2015, z IP: 91.233.72.30
beznadzieja niehlójne złe odpowiedzi
wiktoria 17 listopada 2015, z IP: 5.172.237.52
1. głópi test 2. Pytania nie właściwe 3. "GŁÓWNA"
sie psze przez "ó" a nie przez "u" .. Więc pozdrowienia
dla autora...
sara 17 listopada 2015, z IP: 93.105.178.210
Beznadzieja!! Złe odpowiedzi.
Groszek 11 listopada 2015, z IP: 213.238.105.175
Tu są niewłaściwe odpowiedzi
Izabela 02 listopada 2015, z IP: 83.26.255.45
A jeszcze to wszystko działo się w angli a nie w
indiach
Izabela 02 listopada 2015, z IP: 83.26.255.45
Mary nie miała osiemnastu lat tylko dziesięć i mnie nie
kłamcie bo mi przyznało punkt za osiemnaście a nie
dzisięć.|(
onaat 19 października 2015, z IP: 88.199.134.158
Najgłupszy test jaki kiedykolwiek widziałam ...
Kubax34PL 14 października 2015, z IP: 46.76.79.74
xD o boze ja wszystko nie wlazciwe :>
Wikuś222 11 października 2015, z IP: 89.78.47.13
BEZNADZIEJA!!! 😡😡😡😡
28545;😡😡😡😡😡
8545;😡😡😡😡😡€
545;
Oliwier 29 września 2015, z IP: 37.248.254.0
Mary Ma 10 lat a nie 18 :_:
lol 10 czerwca 2015, z IP: 87.205.67.201
to głupi test !!!!
Kinga 03 czerwca 2015, z IP: 217.99.176.216
Dużo błędów ortograficznych i jeszcze źle sprawdzają
ktosiek😃 01 maja 2015, z IP: 94.254.129.118
Fajny test,ale dużo błędów ortograficznych!😐
Sędziwur siahiodu 07 kwietnia 2015, z IP: 83.7.2.55
Jakieś dziecko to pisało
OLAXD 23 marca 2015, z IP: 37.7.28.112
Troche bez sensu jest duzo porawnych odpowiedzi a i
ORTOGRAFIA sie kłania
nata1312 22 marca 2015, z IP: 83.24.67.50
eznadzieja!!!!!!!!!!!!
Marcin4007 05 marca 2015, z IP: 109.173.208.216
LOL jaki łatwy test jeszcze łatwiejszy niż testy z
angielskiego(z, którego mam 6 XD) Masz steam
chciałbyś więcej znajomych? zgłoś się pod nick
Marcin4057.
oliwia 26 lutego 2015, z IP: 83.20.158.233
Haha ale łatwo to ma być test
komentarz

Najlepsze odpowiedzi
kacper59
Kac59
sas59
Stas59
lisa59
Maksymalnie do zdobycia 59
Wszystkie odpowiedzi 22465

FUNportal.PL - śmieszne filmiki, humor, wypadki
moja SONDA.pl - darmowa sonda na bloga
Magazyn GSM - telefony komórkowe, specyfikacja
maniaKalnie - telefony komórkowe, testy