reklama

jak wolisz?

co wolisz?;>

Tagi dla tego testu: jak

Podaj swoje imię:


pies czy kot?

  • kot
  • pies
  • i pies i kot
  • ani to ani to
  • chomik oO

kot czy pies? ^^

  • wes sie odwal ;< xD
  • a co to za różnica? i to i to ma ogon
  • kot
  • tchóżofretka!!
  • pies

grzywka na boku czy prosta?

  • na boku jest super.
  • prosta lepsza..
  • zależy czy pasuje
  • według mnie obejdzie sie bez grzwki ja nie lubie.
  • zależy od rys twarzy

jaki wolisz kolor oczu?

  • zielony
  • niebieski
  • brązowy
  • kolorowy rulez *.*
  • biaały lub piwny ;p

jakie ciuchy?

  • tylko firmowe
  • dresy
  • dzins i stylowa bluzka
  • bluza i szorty
  • sunkienka lub spódnica

jaka muzyka?

  • techno
  • hip hop
  • r&b
  • metal
  • inny

które ze zwierząt cie obrzydzają lub źle sie kojażą?

  • waran
  • świnia
  • łoś
  • wąż
  • krowa
  • krokodyl

wolisz być biedna i szczęsliwa czy bogata i nieszczęśliwa?

  • bogata i nieszczęśliwa
  • biedna i szczęśliwa
  • los zdecyduje
  • byc bogatym i szczesliwym?...hmm wolę zyć skromnie!
  • najważniejsze jest szczęście innych

jaki/a jestes?

  • wrażliwy/a
  • arogancki
  • miły
  • sexy ^^
  • egoistyczny
  • jestem optymistą
  • realista
  • pesymista
  • sympatyczny

lubisz bajki?

  • Tak
  • to dla dzieci.!!
  • Nie lubie. nigdy nie oglądam
  • o taak teletubisie rządzą
  • to mowi, że nie lubi bajek ten kłamie...

jak ci sie podobał ten test?

  • fajny tylko kilka pytań wogule sie dotyczyło tematu
  • hehe robisz super testy zawsze można się pośmiać ;]
  • no taki sobie
  • przeciętny
  • totalne dno.!!

No to juz koniec PaAa

  • cya
  • pa
  • bye bye
  • czekam na nastepny jest.!
  • nom pa kochanie :**



Komentarze

Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Twój może być pierwszy!
komentarz

Najlepsze odpowiedzi
Sirena66
Sirena56
Sirena56
Sirena56
Sirena56
Maksymalnie do zdobycia 84
Wszystkie odpowiedzi 7

FUNportal.PL - śmieszne filmiki, humor, wypadki
moja SONDA.pl - darmowa sonda na bloga
Magazyn GSM - telefony komórkowe, specyfikacja
maniaKalnie - telefony komórkowe, testy