reklama

Co o mnie wiesz ??

Hehe :D no to teraZ sie przekOnamy jak mnie znasz xDD

Tagi dla tego testu: pytania, test, o mnie,

Podaj swoje imię:


Ile mam latek ?

  • 10.
  • 11.
  • 13.
  • 14.

Jak ma maja na imie mOi braCia ?

  • Daniel i Pawel.
  • Lukasz i Jarek.
  • Bartek i Damian.
  • Daniel i Bartek.

Jak maja na imie mOje dwa Skarby ?

  • Kasia i Karolina.
  • Marta i Sylwia.
  • Sylwia i Kamila.
  • Justyna i Ewelina.

Jakiego przedmiotUu najbardziej nie lubie ?

  • Polskiego.
  • Niemieckiego.
  • Matmy.
  • Chemii.

Jaki mam znak zodiaku ?

  • Lew.
  • Panna.
  • Wodnik.
  • Skorpion.

Jaki mam kolor oczu ?

  • Niebieski.
  • Zielony.
  • Brozowy.
  • Czarny.

Co najbardziej lubie pic ?

  • Coca-Cole.
  • Piwo.
  • Vodke.
  • Herbatke.

Jaki jest moj nr telefOnu ?

  • 725720419.
  • 997.
  • 515920295.
  • 725720410.

Jestem dziewica ? xD

  • Tak.
  • Nie.

Jakich chlopakow wole ?

  • BlondynOw.
  • Brunetow.
  • Szatynow.
  • Rudych.
  • Lysych.

Przy jakiej piosence sie pierwszy raz upilam ?

  • Pih - Nigdy juz nie wroci.
  • Dj Tiesto - Adagio for Strings
  • Nowator - Lollipop
  • Doda - Znak pokoju.

Jak mial na imie moj pierwszy chlopak ?

  • Pawel.
  • Daniel.
  • Patryk.
  • Michal.

Osoba z mojej klasy ktorej najbardziej nienawidze ?

  • Ewelina Sz.
  • Pawel K.
  • Sandra W.
  • Mateusz Ch.

Do jakiego miasta jezdze do niemiec ?

  • Coesfeld.
  • Münster.
  • Billerbeck.
  • Nottuln.

Czego najbardziej nie lubie ?

  • Kiedy obiad jest zimny. xD
  • Kiedy ktos mi obrabia dupe.
  • Kiedy swieCi slonce.
  • Kiedy ktos mnie przytula.



Komentarze

Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Twój może być pierwszy!
komentarz

Najlepsze odpowiedzi
Nie głosowano
Maksymalnie do zdobycia 150
Wszystkie odpowiedzi 0

FUNportal.PL - śmieszne filmiki, humor, wypadki
moja SONDA.pl - darmowa sonda na bloga
Magazyn GSM - telefony komórkowe, specyfikacja
maniaKalnie - telefony komórkowe, testy