reklama

Gothic2

Test o grze Gothic 2

Tagi dla tego testu: średnie gry Gothic

Podaj swoje imię:


Informacje na temat kopalni w Kolonii daje nam

  • Garond
  • Orik
  • Parcival
  • Gerold

Poszukiwaczami byli głownie

  • nekromanci
  • zlodzieje
  • orkowie
  • dawni członkowie Sekty

Kat z zamku

  • Feros
  • Brutus
  • Serpentas
  • Gerold

Gra zaczyna się:

  • W starej wieży Xardasa
  • W obozie orków
  • W nowej wieży Xardasa
  • W świątyni Śniącego

Hasło do księgi "Dwór Irdorath"

  • Xarak Bendrado
  • Xeniz Souloza
  • Xiando Riorda
  • Xardas Lemenco

Przywódca bandytów, którzy atakują nas w drodze do Khorinis

  • Dexter
  • Wykij
  • Brago
  • Engel

Wysoka rada składa się z magów:

  • Milten,Pedro,Parlan
  • Daron,Dyrian,Dilias
  • Serpentes,Pyrokar,Ulthar
  • Vatras,Corristo,Torrez

Postać, która jest w karczmie na farmie Onara, występuje w Gothic 1

  • Bullko
  • Lee
  • Lares
  • Jarvis

W mieście można pracować u:

  • Matteo,Ruperta,Sary,Lothara,Briana
  • Bospera,Harada,Constantino,Matteo,Thorbena
  • Corneliusa,Marcosa,Riordana,Lasida,Walasa
  • Meldora,Harada,Lehmara,Vatrasa,Laresa

Bramkarz do karczmy Kardiffa

  • Joe
  • Moe
  • Borka
  • Bengar

Paladyn, który zatrzymuje nas w mieście:

  • Lord Andre
  • Lothar
  • Fernando
  • Girion

Orkowy szaman, przywódca orków, później jego stanowisko zajmuje Ur-Shak

  • Tarrok
  • Suth-Vach
  • Nemrok Ka Varrok
  • Hosh-Pak

Pedrakhan to smok

  • z bagna
  • z górskiej fortecy
  • z wulkanu
  • z lodowej"krainy"

Najemnicy na farmie Akila

  • Alvares i Sylvio
  • Lee i Engardo
  • Alvares i Engardo
  • Lee i Sylvio

Lewa ręka Lorda Hagena

  • Lothar
  • Lord Andre
  • Girion
  • Garond

Syn Sekoba

  • Argon
  • Cavalorn
  • Till
  • Majeth

Gothic 2 kończy się

  • na statku
  • w Dworze Irdorath
  • w wieży Xardasa
  • w Khorinis

Ostatnie słowa w grze wypowiedziane przez Xardasa

  • "Innos zwycięży"
  • "Jeszcze się spotkamy"
  • "Wkrótce się spotkamy"
  • "Innos ma nas w swej opiece"

Gothic 2 został wydany w roku

  • 2000
  • 2004
  • 2002
  • 2001

Dodatek do gry Gothic 2

  • Poranek Koguta
  • Noc Gomeza
  • Wieczór Arto
  • Noc Kruka

Xardas wchłonął moc smoka-ożywieńca żeby

  • stać się bogiem
  • pomóc Beliarowi
  • wyrównać moce Innosa i Beliara
  • zabić Bezimiennego

Wysłannikami smoka-ożywieńca byli

  • orkowie
  • magowie
  • poszukiwacze
  • zlodzieje

Polowanie na smoki to rozdział

  • 6
  • 5
  • 4
  • 3

Do klasztoru przyprowadzamy

  • Corneliusa
  • Salandrilla
  • Constantino
  • Sagittę

Postać z Gothic 1, pomagamy mu odnajdując jego amulet, jest w zamku

  • Angar
  • Gor Angar
  • Cor Angar
  • Gor Na Angar



Komentarze

Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Twój może być pierwszy!
komentarz

Najlepsze odpowiedzi
Nie głosowano
Maksymalnie do zdobycia 25
Wszystkie odpowiedzi 0

Inne TESTy autora
FUNportal.PL - śmieszne filmiki, humor, wypadki
moja SONDA.pl - darmowa sonda na bloga
Magazyn GSM - telefony komórkowe, specyfikacja
maniaKalnie - telefony komórkowe, testy