reklama

Gothic III test

Myrtana część

Tagi dla tego testu: gothictest gothic3 gothicIII

Podaj swoje imię:


Kto pomógł Bezimiennemu w odbiciu Ardei?

  • Lares, Angar, Diego, Lee, Milten, Niewolnicy, Buntownicy
  • Diego, Milten, Gorn, Niewolnicy, Hamlar
  • Angar, Lee, Diego
  • Girion, Lares, Angar, Hamlar
  • Diego, Milten, Gorn, Niewolnicy

Zadanie z odnalezieniem ognistych pucharów zleca nam:

  • Rhobar
  • Altus
  • Roland
  • Sebastian
  • Grok

Myśliwy mieszkający nieopodal Cape Dun nazywa się:

  • Porgan
  • Anktos
  • Jens
  • Ben
  • Tom

Nagroda na arenie Cape Dun to:

  • Miecz Dwuręczny
  • Krush Karrok
  • Miecz Półtoraręczny
  • Zguba Buntownika
  • Szeroki Miecz

Przywódca orków to:

  • Uruk
  • Kan
  • Tkkash
  • Argohh
  • Potros

Montera przed wojną była:

  • wielkim miastem handlowym
  • twierdzą paladynów
  • osadą łowców
  • punktem strategicznym
  • więzieniem

Przywódcami obozów buntowników nieopodal Montery są:

  • Kent, Javier, Bulko
  • Ford, Mason, Dan
  • Dennis, Charles, Russel
  • Mason, Daryl, Otis
  • Copper, Cyrus, Sam

siano na farmie Elbera podpalił

  • Dennis
  • Ugo
  • Varek
  • Marik
  • Bradley

Kto powiedział Bezimiennemu, że to Sanford jest wtyką w Monterze?

  • Rhobar
  • Marik
  • Mason
  • Otis
  • Daryl

NAJWIĘKSZE obozy Buntowników to: (podchwytliwe)

  • Okara, Reddock, Nemora
  • Ukara, Ardea, Nemora
  • Vengard, Reddock, Obóz Otisa, Nemora
  • Reddock, Nemora, Okara, Obóz Anoga
  • Braga, Trelis, Nemora,

Orkowie wybili Gothę za pomocą:

  • szamanów, którzy przyzwali demona
  • Xardasa
  • zmasowanego szturmu
  • kusznikom
  • Gothy nie zdobyto

Najemnik - weteran, który pomagał orkom w oblężeniu Faring nazywa się:

  • Connor
  • Curtis
  • Mortis
  • Curtis
  • Goran

Na arenie w zamku Faring można walczyć, jeśli

  • pobije się szefa areny
  • przekona Mojoka, Gnara i Goroka
  • zdobędzie się mistrzostwo w Mora Sul
  • przekupi się szefa
  • uzyska się zgodę Kana

W jaki sposób Thorus dostał się do Myrtany?

  • przypłynął wpław
  • zapłacił piratom
  • orkowie przewiezli go na swoich galerach
  • teleportował się z Magami Wody
  • nadal siedzi w Jarkendarze

Wymień nieścisłość nt. magicznej bariery pod Vengardem

  • Orkowie dostali się, mimo bariery.
  • Bariera nie zabija tego, kto chce wyjść
  • Barierę tworzyło czterech magów, w Vengardzie jest jedynie trzech
  • Bariera jest zbyt mała w porównaniu z tą z Kolonii
  • Zaklęcia bariery można wykorzystać tylko jeden raz




Najlepsze odpowiedzi
Nie głosowano
Maksymalnie do zdobycia 115
Wszystkie odpowiedzi 0

Magazyn GSM - telefony komórkowe, specyfikacja
maniaKalnie - telefony komórkowe, testy
rtvManiaKalnie - co zobaczyć na Netflix, HBO, Disney
agdManiaKalnie - sprzęt agd
mobiManiaKalnie - rowery elektryczne