reklama

test wiedzy,

Test wiedzy dla trenerów,

Podaj swoje imię:


Po skończonym treningu z klientem:

  • salę, na której odbywał się trening posprząta recepcja
  • sam/a bierzesz wszystko w swoje ręce i układasz rzeczy na swoje miejsce
  • zostawiasz to na później lub zlecasz innej osobie

.Masz pierwsze spotkanie z nowym klientem . Jak powinien wyglądać Twój zestaw pytań skierowany do tej osoby

  • W czym mogę Pani/Panu pomóc? Czy są jeszcze jakieś kwestie, które chciałaby Pani / Pan poruszyć?
  • Po co Pani/ Pan do mnie przyszła? Czy od razu chce Pani/ Pan poruszyć kwestię finansową?
  • W jaki sposób mogę Pani/ Panu pomóc? Jak długo chce Pani/ Pan ze mną trenować?

Co robisz jeżeli klient chce rozmawiać na tematy prywatne nie skupiając się na ćwiczeniach, które wykonuje?

  • oczywiście pozwalam mu na wyżalenie się, możemy poświęcić na to ok 10 minut
  • staram się połączyć rozmowę na tematy prywatne z wykonywanymi przez niego ćwiczeniami, w pogotowiu mam stoper, który pomaga k
  • mówię mu, że możemy porozmawiać na te tematy ale dopiero po zakończeniu ćwiczeń

Co robisz jeżeli klient jest niewypłacalny ?

  • Dzwonię i daje do zrozumienia, że jeżeli do paru dni nie zapłaci za usługi, kończymy współpracę
  • Delikatnie wspominam, że płatność za usługi/ usługę nie została odnotowana i zadaję pytanie, czy otrzymał rachunek i czy kwo
  • nie wspominam na razie o zaległości, ponieważ tymi sprawami zajmuje się recepcja lub manager

Jaki strój trenerski uważasz za stosowny ?

  • krótkie spodenki ( przed kolana ) i bardzo obcisła bluzka aby uwydatnić wszystkie mięśnie
  • strój nie ma żadnego znaczenia, nawajżniejsze, żeby być zadbanym
  • Długie spodnie/ legginsy, koszulka nieprzylegająca ale opinająca, strój z logo

Co robisz jeżeli Twój podopieczny ma zły dzień i nie idą mu ćwiczenia

  • każdy miewa gorsze dni, ale nie daję taryfy ulgowej
  • odwołujemy trening
  • Przeprowadzam trening, ponieważ nie pozwolę by gorszy dzień odebrał mu motywację do treningów, ale cały czas kontroluję jego

Masz zapisany trening z podopiecznym na godzine 15 co robisz ?

  • Przychodzę 15 minut wcześniej aby się przygotować oraz sprawdzić czy sala, w której będziecie ćwiczyc jest czysta i że sprzęt
  • Przychodzę na równą 15 ponieważ sala powinna być czysta po ostatnim treningu
  • Jestem elastyczny, w razie spóźnienia wyślę klientowi SMSa z odpowiednim wyprzedzeniem

Który z treningów jest według Ciebie najlepszy dla osoby z dużą nadwagą

  • Siłowy
  • Interwałowy
  • Cardio o niskiej intensywności

Jaki podział makroskładników uważasz za najbardziej bezpieczny przy redukcji masy ciała

  • W 60 b 20 t 20
  • W 50 b 20 t 30
  • W 40 b 30 t 30

Jaki typ treningu i polecisz osobie która zaczyna przygodę na siłowni a chce zbudować masę mięśniową

  • Siłowy Full body workout
  • Split 3
  • Trening interwałowy o wysokiej intensywności

Co robisz w sytuacji kiedy na pierwszym treningu klient zgłasza problemy z kontuzją

  • Sam badasz problem i próbujesz go rozwiązać
  • Konsultujesz telefonicznie sprawę z fizjoterapeuta
  • Umawiasz podopiecznego do zaprzyjaźnionego fizjoterapeuty z All For Body chyba że sam nim jesteś

Czy w trakcie wykonywania przysiadów:

  • Kolana nie mogą wychodzić poza linie palców
  • Plecy mogą pochylać się do przodu
  • Kolana mogą wychodzić poza linie palców

Ile warta jest według Ciebie usługa personalna (60min)

  • Około 70 zł
  • Około 120 zł
  • Około 180 zł

Jak myślisz, na co klient zwraca uwagę podejmując współpracę z trenerem personalnym

  • Pozytywne wrażenie i sympatia do trenera
  • Korzystną ofertę cenową
  • Trener wykazał się super wiedzą

Co według Ciebie wpływa na długość relacji z klientem

  • Korzystna oferta cenowa
  • Ponadprzeciętne zaangażowanie specjalisty
  • Szybie efekty, zależne od tego jak szybko klient zrealizował swój wyznaczony cel

Co zrobisz jeżeli po 3 próbach, klient nadal nie odbiera telefonu

  • Rezygnuje z dalszej próby
  • Podejmuje kolejne próby - aż do około 10
  • Wysyłam jednego smsa i czekam na odpowiedź, jeżeli klient się nie odezwie- rezygnuje

Klient nie przychodzi na umówioną usługę, co robisz

  • Zostawiłam sprawę i uważam to za brak szacunku dla trenera
  • Jeżeli nie pojawi się po raz drugi, w wyznaczonym wcześniej terminie, próbuję się umówić trzeci, ostatni raz
  • Dzwonię do klienta z pretensjami

Klient chce zawiesić usługi / współpracę

  • Zgadzasz się nie szukając przyczyny zakończenia współpracy
  • Próbujesz dowiedzieć się jaka jest przyczyna zakończenia współpracy ale nie naciskasz
  • Robisz wszystko aby za wszelką cenę pozostał twoim klientem łącznie z pisaniem maili i dzwonieniem do byłego podopiecznego

Klient po darmowej usłudze treningowej daje Ci do zrozumienia, że musi zastanowić się nad kolejną, płatną usługą treningową

  • jest to normalna sytuacja, dajemy mu czas i tylko czekamy aż pierwszy się do nas odezwie
  • dajemy mu czas ale wcześniej ustalamy termin, kiedy trener może do niego zadzwonić z pytaniem czy już się zdecydował
  • za wszelką cenę próbujemy rozwiązać sytuację na miejscu

Czy według Ciebie pierwsza usługa treningowa powinna być na koszt trenera?

  • tak, by klient miał okazję poznać
  • nie, ponieważ można uznać to za nadużywane przez ludzi, którzy nie są zainteresowani dłuższą współpracą a jednak korzystają z
  • trener powinien bez względu na wszystko dostać wynagrodzenie z firmy pomimo tego, że klient nie płaci, bo jest to poświęcony

Twój klient nie ma czasu trenować w pełnnym wymiarze godzin

  • rozumiesz, że nie ma czasu, nie będziesz go zmuszać wbrew jego woli
  • proponujesz zmianę ilości treningów i współpracę na platformie healthnation.com
  • sądzisz że w tym wypadku mniejsza ilość treningów nie pozwoli osiągnąć dobrych efektów treningowych i informujesz o tym klien

Czego potrzebujesz na treningu dla siebie

  • stoper, uzupełniona karta treningowa, butelka wody,
  • telefon ze stoperem, karta treningowa papierowa lub w tablecie, ręcznik,
  • stoper, karta treningowa, odpowiedni strój

Efekty treningu twojego klienta mierzysz:

  • zazwyczaj po miesiącu sprawdzam czy zmienia się jego masa ciała lub czy zwiększyły się obciążenia które wyciska
  • stale kontroluję postępy w karcie treningowej
  • pytam klienta,czy zauważa różnicę na oko, sam raczej nie muszę notować wyników klienta, bo je pamiętam

All For Body zajmuje się:

  • treningami personalnymi, zabiegami beauty, fizjoterapią i sprzedażą odzieży sportowej
  • treningami personalnymi, fizjoterapią, dietetyką, obsługuje klientów indywidualnych oraz firmy (Corporate Wellness)
  • treningami personalnymi, kulturystyką, fizjoterapią, cateringiem, dietetyką

Ścieżka rozwoju w All For Body to następujące możliwości:

  • ogranicza się do trenowania ludzi
  • daje możliwość bycia trenerem a w przyszłości team leaderem lub managerem
  • daje możliwość trenowania osób zarówno w All For Body jak i w innych firmach

.Benchmarki (ilość usług do zrealizowania) jakie ustawił mój teamleader lub manager

  • są wymyślone żebym był bardziej zdyscyplinowany
  • są takie ponieważ mojemu managerowi zależy, żebym samodzielnie się utrzymywał i mógł rozwijać swoją karierę w branży.

Co robię gdy klient rezygnuje z usług ze mną:

  • godzę się na świadomą decyzję klienta, przecież każdy ma prawo zmienić zdanie i w dowolnym momencie rozwiązać umowę
  • namawiam klienta, żeby jednak został, ponieważ utraci wszystkie efekty treningowe które osiągnęliśmy
  • pytam klienta, czy coś się wydarzyło, czy nie jest zadowolony z jakości moich treningów, z efektów lub czy jest cokolwiek co

Klient nie osiągnął ze mną swoich celów treningowych (przyrost masy). Co robię:

  • kontynuujemy treningi i mam nadzieję, że z biegiem czasu jeszcze wszystko będzie ok i klient będzie zadowolony
  • kontynuujemy treningi i zwiększamy obciążenia, ponieważ poprzednie musiały być za małe, dodaję suplementację kreatyną
  • analizujemy plan treningowy, wysyłam klienta na konsultację odżywiania do specjalisty z All For Body lub przeprowadzam ją sam

Podczas rozmowy sprzedażowej:

  • przedstawiam ofertę, cennik, lekko negocjuję. Klient podpisze umowę lub zrezygnuje a jeśli zrezygnuje, może mieć ku temu różn
  • rozmawiam o celach klienta, przedstawiam plan działania, mówię o korzyściach i buduję wartość wokół usługi treningów personal
  • wierzę, że konkretne podejście jest najlepsze. Mówię ilu treningów klient potrzebuje, informuję o cenie. To jest proste, jeśl

Treningi personalne kupują w większości:

  • wszyscy mogą kupić treningi personalne, nie można być uprzedzonym, bo nie zależy to od zawodu lub wieku klienta
  • prawnicy, lekarze i biznesmeni
  • osoby tylko z wyższym wykształceniem

Chcąc wprowadzić klienta do systemu fitnelligence:

  • robię to samodzielnie, bo zajmuje to 2 minuty
  • dzwonię na recepcję, wysyłam recepcji umowę klienta i na tej podstawie recepcja wprowadza klienta do bazy
  • klienta do systemu wprowadza tylko manager




Najlepsze odpowiedzi
Damian 31
Jezus31
Paweł31
Adam Kaminski31
Kuba31
Maksymalnie do zdobycia 31
Wszystkie odpowiedzi 487

Magazyn GSM - telefony komórkowe, specyfikacja
maniaKalnie - telefony komórkowe, testy
rtvManiaKalnie - co zobaczyć na Netflix, HBO, Disney
agdManiaKalnie - sprzęt agd
mobiManiaKalnie - rowery elektryczne