reklama

informatyka

sprawdzenie wiadomości z logomocji

Tagi dla tego testu: logomocja

Podaj swoje imię:


Ustaw żółwia do punktu początkowego

  • wróć
  • powróć
  • początek
  • zero

Narysuj pięciokąt o boku 100

  • wielokąt [ powtórz 5 [ np 100 pw 144 ] ]
  • powtórz 5 [ np 144 pw 100 ]
  • narysuj 5 [ pw 134 np 150 ]
  • powtórz 5 [ pw 90 np 100 ]

o jaki kąt obrócisz żółwia przy rysowaniu trójkąta równobocznego

  • 180
  • 120
  • 90
  • 160

wpisywane teksty nazywamy

  • nakazami
  • procedurami
  • poleceniami
  • rozkazami

jak przesunąć żółwia o 50 nie pozostawiając śladu

  • skocz 50
  • naprzód 50
  • sż np 50
  • pod np 50 opu

narysuj kwadrat o boku 100

  • powtórz 4 [ np 100 pw 90 ]
  • 4 x 100 pw 50
  • np100x4
  • narysuj kwadrat 100

jak ukryjesz żółwia

  • schowaj
  • ukryj żółwia

narysuj koło o promieniu 50 pikseli

  • koło 50
  • np 50
  • naprzód 50
  • narysuj koło 50

narysuj linię o długości 50 pikseli

  • np 50
  • 25+25
  • up 50
  • np50

jak ustalić kolor zielony

  • zielony
  • kolor zielony
  • ukp zielony
  • w zielonym

jakie jest logo logomocji

  • kotek
  • żabka
  • myszka
  • żółw

ustal grubość linii na 20 pikseli

  • linia 20
  • grubość 20
  • pisak 20
  • ugp 20

czy po procedurze cs ekran jest

  • bez żółwia
  • z żółwiem i liniami
  • z żówiem w miejscu gdzie był
  • z żółwiem na czystym ekranie

po wykonaniu procedury sż

  • żółw sunie po linii prostej
  • żółw sunie po okręgu
  • żółw znika
  • żółw skacze



Komentarze

Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Twój może być pierwszy!
komentarz

Najlepsze odpowiedzi
ola35
jan35
Sergiusz35
Dawid35
Alan35
Maksymalnie do zdobycia 35
Wszystkie odpowiedzi 92

FUNportal.PL - śmieszne filmiki, humor, wypadki
moja SONDA.pl - darmowa sonda na bloga
Magazyn GSM - telefony komórkowe, specyfikacja
maniaKalnie - telefony komórkowe, testy