reklama

Kopurkowe problemy małe i duże

Pytania z cyklu co Kleofacjusz wie o mnie itp. Jak test bedzie zle zrobiony to wpierdol.

Podaj swoje imię:


Kiedy Kleofas kocha robić kupe>?

  • 19:00
  • To zależy od kątu nachylenia tyłka Koperka i wiatru północnego
  • 11:00
  • 18:00
  • 16:00

Jaka jest ulubiona knajpa Rey?

  • Ona nie lubi jeść
  • Port
  • Lastella
  • Lodówka Dombera
  • Arigator Ramen Shop

Dlaczego Rey nie umie grać w Terrarię?

  • Ponieważ nie umie nacisnać spacji
  • Bo Bóg powiedział że Kleo jest nieczysty i trzeba go zabić
  • Bo tak
  • Lubie dżem

Czy Reyline lubi grać w Isaaca?

  • Tak

Czy Kleo jej zabiera kompa i nie może grać?

  • Tak

Co Rey lubi najbardziej?

  • Gdańsk,podróże,Kopurka,brak ludzi,Kleofacjusza, jeść,kosmetyki,rysowanie
  • Kwiaty,Dombera,
  • Bartka

Z kim Rey weźmie slub?

  • z OHX
  • z Domberem
  • z Kopuniem
  • Z nikim bo nie ma bierzmowania xDDDDDDD

Jaki ramen Rey lubi najbardziej?

  • Tantamen
  • Tonkotsu ramen
  • Miso ramen

Gdzie Rey lubi spędzać czas?

  • Na kanapie Kleo,na basenie,nad morzem i w onsenie
  • U Bartka w piwnicy na tajnym zebraniu w pelerynach
  • Tylko żarcie sie liczy

Jaka jest ulubiona postać Rey w avatarze?

  • Korra
  • Aang
  • Zuko
  • Toph
  • Asami i stryj Iroh

Jaka jest ulubiona herbata Rey?

  • Shincha kirisakura
  • gyokuro
  • pu-erh
  • wyciskana z Jaca

Kim jest Nomito?

  • Wymyśloną postacią Rey z dzieciństwa
  • grą w necie
  • fantazją Kuby

Jak ma na imię ojciec Rey?

  • Kleofacjusz
  • Mariusz
  • Hubix
  • Kazik

Co odpowiedzieć gdy Hubix wyśle na messangerze zdjecie nowego tatuażu?

  • Jebło cię?
  • Brzydkie
  • Lol...

Ile Kleofasów waży cały kleofas

  • 3 tony
  • Dużo,trudno powiedzieć
  • 1/69 Kajetana waży jego noga a reszty liczyc mi sie nie chce

Czy koperek lubi rey?

  • Tak
  • Tak



Komentarze

Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Twój może być pierwszy!
komentarz

Najlepsze odpowiedzi
Nie głosowano
Maksymalnie do zdobycia 150
Wszystkie odpowiedzi 0

FUNportal.PL - śmieszne filmiki, humor, wypadki
moja SONDA.pl - darmowa sonda na bloga
Magazyn GSM - telefony komórkowe, specyfikacja
maniaKalnie - telefony komórkowe, testy