reklama

Czy masz szanse u Chrisa Watrine z us5 ( wiem ze juz odszedl xd )

Sprawdź czy miałabyś u niego szansę :P

Tagi dla tego testu: chris watrin love britney spears sprawdź szansa

Podaj swoje imię:


Jakie masz oczy?

  • Najładniejsze xD Czyli brązowe
  • Szare
  • Niebiesko-zielone
  • zielone-życie szalone xDD hihi
  • niebieskie-życie królewskie (-:3

Twój kolor włosówTw

  • Zielony...
  • Czarny :)
  • Jasny blond:)
  • Ciemny blond:)
  • Brązowy:)

Jaka jesteś?

  • Nie wiem czemu, ale kocham być barbie:)
  • Uwielbiam się uczyć, cały dzień spędzam nad książkami, ale czasem lubię zaszaleć, czyli... wyjść na spacer z koleżankami
  • Jestem mega crazy !!! Cały czas świruję!!! haahahhahha xd nie ma u mnie smutku xd
  • Jestem sobą, jestem crazy:)
  • Jestem sobą, jestem crazy, ale to nie znaczy, że cały czas, jak trzeba potrafię się uspokoić:)

Twoje ulubione jedzenie

  • Pierogi
  • Pizza
  • Naleśniki z czymś pysznym, np z jagodami
  • Lody ( ej bez skojażeń :) )
  • Wątróbka...

Czy masz lęk wysokości?

  • Nieee! Zawsze chciałam skoczyć na bangee! :P
  • Taaa, zawsze gdy patrzę w dół boję się tego :(
  • Nie, ale nie skoczyłabym na bangee
  • tak, ale mały tylko wtedy jak stoję naprawdę gdzieś wysoko =-)
  • Nie, nigdy nie miałam!

Do jakiej piosenkarki masz podobny głos?

  • Nie mam ładnego głosu, ale jak już to do Shaun Baker :)
  • Do Rihanny
  • Do Britney Spears
  • Do Beyonce
  • Do Avril oczywiście:)

gdy złamie ci się paznkocieć?

  • O bożeee tylko nie to!
  • Jestem wściekła! Ale jakoś się trzymam
  • Mam to w dupie, łamie jeszcze jednego xD
  • trudno, odrośnie:)
  • nie moze sie zlamac bo sa krotkie xd



Komentarze

Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Twój może być pierwszy!
komentarz

Najlepsze odpowiedzi
Nie głosowano
Maksymalnie do zdobycia 70
Wszystkie odpowiedzi 0
FUNportal.PL - śmieszne filmiki, humor, wypadki
moja SONDA.pl - darmowa sonda na bloga
Magazyn GSM - telefony komórkowe, specyfikacja
maniaKalnie - telefony komórkowe, testy