reklama

Co wiesz o gwiazdach?

Myślisz, że wiesz wszystko o gwiazdach? Możesz to sprawdzic...

Tagi dla tego testu: gwiazdy britney spears nati cool chris watrin xd

Podaj swoje imię:


Czy Beyonce nosi perukę?

  • Nie, aniby czemu ma to robić?
  • Nie! No jakie beznadziejne pytanie, aleś wymyśliła...
  • Nosi. To jest ta z prostymi włosami
  • Nosi, to ta z kręconymi włosami.
  • Nosiiii, nigdy nie pokazuje się bez peruki!!!!!! masakra lool! xD

Jak ma na imię siostra Hilary Duff?

  • Haylie :) Haylie Duff
  • Alyson Duff kto by tego nie wiedział xd
  • Aaaa ona nie ma siostry ^^
  • NIe ma siostry, ma brata xd
  • Nie wiem.

Jak nazywa się nowa piosenka Britney Spears?

  • Gimme More
  • Everytime
  • I`ll never stop loving you
  • Womanizer
  • Underground

Są nowe wieści o domu Britney, jakie?

  • Sprzedaje go za 5,8 miliona $
  • Sprzedaje go za 7,9 miliona $
  • Nie wiem czemu, ale wywaliła z niego wszytskie meble!
  • Przemalowała całego na czarno
  • Nic z nim nie zrobiłaaa

Jak całkowicie nazywa się pies Paris Hilton, zaczyna się " Ci " co jest potem?

  • Cini
  • Cineylie
  • Cinderella
  • Cinyss
  • Nie ma takiego psa do cholery !

Jak ma na imię dziecko Jamie-Lynn Spears?

  • Maddie Brain
  • Katie
  • Brain
  • Lady
  • Oliwia:)

Co Doda ma na plecach?

  • Co? Nic nie ma na plecach.
  • Tatuaz "Skrzydła" i ostatnio go powiększyła
  • tatuaż " Bo królowa jest tylko jedna "
  • napis " jestem glupia blondynka"
  • a skad ja to mam wiedziec, nie patrze sie na intymne miejsca...

W serialu "Hannah Montana" Miley ma przyjaciółę Lily, jak ma naprawdę na imię?

  • Madonna
  • Emily
  • No, Lily, no nie?
  • Bridget
  • Katy

Czy Richie z Us5 ma lęk wysokości?

  • Taa i to jaki !
  • Nie:) On kocha sporty extremalne !
  • ma, ale taki mały
  • nigdy nie miał ale nie lubi sportów extremalnych
  • nie wiem ko to richei nawet...

Co oznaczają 2 słowa "Diamonth Bitch"?

  • Diamentowa dziwka... to doda!
  • jaka dziwka? to nie tak! to znaczy diamentowa wyspa, co za debile...
  • diamentowa doda
  • piekna doda
  • glupia blondynka

Jak brzmią po polsku słowa z piosenki " I kissed a girl" Katy Perry?

  • " Chłopaki mnie całują...Jak ja to kocham!"
  • " Chciałabym pocałować dziewczynę, ale nie mogę "
  • "całuję dziewczyny, lubię to"
  • nie ma takiej piosenki
  • "całusy dziewczyn frywają w powietrzu"

Jaki zodiak ma Gwen Stefani?

  • Koziorożec
  • Strzelec
  • Waga
  • baran
  • Wodnik

Gdy Kelly Clarkson była mała dostała nagrodę na balu przebierańców za najlepszy strój. Jak była ubrana?

  • Była przebrana za świnię :P ale polewka!
  • Za wampira :)
  • Za krowę...
  • Za czarownicę
  • A to dziwne, była normalnie ubrana!



Komentarze

Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Twój może być pierwszy!
komentarz

Najlepsze odpowiedzi
Nie głosowano
Maksymalnie do zdobycia 130
Wszystkie odpowiedzi 0
FUNportal.PL - śmieszne filmiki, humor, wypadki
moja SONDA.pl - darmowa sonda na bloga
Magazyn GSM - telefony komórkowe, specyfikacja
maniaKalnie - telefony komórkowe, testy