reklama

ANKIETA DLA RODZICÓW/OPIEKUNÓW UCZNIÓW - 2022_2023

Ankieta, o wypełnienie której Państwa prosimy, służyć będzie rozpoznaniu potrzeb indywidualnych oraz czynników ryzyka i czynników chroniących uczniów SP 31 przed zrachowaniami ryzykownymi. Wyniki ankiety zostaną wykorzystane do uaktualnienia Szkolnego Programu Wychowawczo-Profilaktycznego. Proszę udzielić szczerych odpowiedzi na wszystkie pytania. Ankieta jest anonimowa. W polu dot. imienia i nazwiska można wpisać anonimowy Nick (aby pole nie pozostało puste). Z góry dziękuję za udzielenie odpowiedzi.

Tagi dla tego testu: ryzyka, diagnoza, potrzeby indywidualne czynniki

Podaj swoje imię:


Czy Państwa dziecko ma obowiązki w domu?

  • nie ma żadnych obowiązków
  • stałe
  • sporadyczne

Ile czasu dziennie poświęcają Państwo dziecku?

  • w tygodniu nie mamy czasu, ale spędzamy aktywnie weekendy
  • więcej niż 2 godziny
  • nie poświęcamy dziecku specjalnego czasu, ponieważ brakuje go nam dla samych siebie
  • od 1 do 2 godzin
  • mniej niż 1 godzinę

Jak ocenilibyście Państwo kontakty waszego dziecka z rówieśnikami?

  • nie wiem
  • dobre
  • bardzo dobre
  • złe

Czy rozmawiacie Państwo z dzieckiem na temat bezpiecznego korzystania z internetu i jego zagrożeń?

  • Tak
  • Nie

Czy dziecko prosi Państwa o radę?

  • często
  • nigdy
  • czasami

Czy dziecko powierza Państwu swoje tajemnice?

  • czasami
  • nigdy
  • często

Czy znają Państwo najbliższych kolegów/ koleżanki swojego dziecka?

  • nie
  • tak
  • nie wiem

Czy Państwa dziecko uczęszcza na dodatkowe zajęcia pozalekcyjne lub pozaszkolne?

  • nie wiem
  • tak - 2-3 razy w tygodniu
  • tak - raz w tygodniu
  • nie
  • tak - nasze dziecko ma wiele zainteresowań i codziennie uczęszcza na jakieś zajęcia

W jaki sposób spędzają Pańtwo czas wolny ze swoim dzieckiem?

  • inne
  • podejmujemy wiele form, w tym wymienione wyżej
  • aktywność sportowa - wspólny spacer, bieganie, wycieczki rowerowe, wyjścia na basen itp
  • oglądanie telewizji
  • odrabianie lekcji, nauka
  • wspólne zakupy w supermarkecie
  • wspólne zabawy, gry

Sytuacja materialna naszej rodziny jest:

  • zła - nie stać nas na podstawowe potrzeby
  • zadawalająca
  • niezadawalająca, ale radzimy sobie
  • bardzo dobra

Struktura Państwa rodziny

  • adopcyjna
  • niepełna (samotna matka, samotny ojciec, rozwód, separacja, śmierć jednego z małżonków)
  • zrekonstruowana (kolejne małżeństwo)
  • pełna
  • zastępcza

Czy rozmawiacie Państwo z dzieckiem na tzw. trudne tematy: o narkotykach, dopalaczach?

  • nie
  • tak

Co według Pani/Pana należy zrobić, aby uczniowie nie sięgali po papierosy, narkotyki, alkohol, agresję, przemoc?

  • Nie wiem
  • spektakle profilaktyczne
  • zajęcia profilaktyczne poza szkołą (np. zajęcia w plenerze, akcje profilaktyczne, wizyty w ośrodkach/instytucjach)
  • zajęcia profilaktyczne w szkole (np. pogadanki, filmy, spotkania z zaproszonymi gośćmi)
  • spotkania rodziców (np. z pedagogiem, psychologiem, policjantem, lekarzem)

Czy Państwa dziecko czuje się bezpiecznie w szkole?

  • nie wiem
  • nie
  • tak

Czy w szkole w dostatecznym stopniu szerzona jest idea zdrowego stylu życia?

  • nie wiem
  • nie
  • tak

Czy rozmawiacie Państwo z dzieckiem na tzw. trudne tematy: o dojrzewaniu?

  • nie
  • tak

Czy rozmawiacie Państwo z dzieckiem na tzw. trudne tematy: o papierosach, alkoholu?

  • nie
  • tak

Jeśli nie rozmawiacie na takie tematy, to dlaczego tak się dzieje?

  • nie ma takiej potrzeby
  • dziecko ich unika
  • my ich unikamy
  • podejmujemy się takich rozmów
  • inne
  • brak czasu

O czym najczęściej rozmawiacie Państwo ze swoim dzieckiem?

  • podejmujemy wiele tematów, w tym wymienione wyżej
  • o domowych obowiązkach
  • inne
  • o planach na najbliższy czas
  • o wydarzeniach minionego dnia
  • o szkole, kolegach, koleżankach

Co według Państwa ma największy wpływ na bezpieczeństwo uczniów w szkole?

  • Monitoring
  • Aktywne dyżury Nauczycieli podczas przerw
  • Obserwowanie i poszukiwanie miejsc
  • Nie wiem
  • Rozmowy wychowawcze z uczniami na temat bezpiecznego zachowania (nauczyciele, rodzice)

Jakiego wsparcia w szkole potrzebują uczniowie powracający z zagranicy i cudzoziemcy?

  • wsparcie pedagoga/psychologa
  • pomoc koleżeńska
  • wydłużony czas pracy
  • fiszki w salach w języku angielskim, ukraińskim, rosyjskim
  • możliwość korzystania z tłumacza google
  • słowniki podczas lekcji

Czy jest Pani/Pan Rodzicem/Opiekunem dziecka:

  • dziecka cudzoziemskiego
  • dziecka, które powróciło z zagranicy
  • dziecka polskiego




Najlepsze odpowiedzi
Nie głosowano
Maksymalnie do zdobycia 0
Wszystkie odpowiedzi 0
Magazyn GSM - telefony komórkowe, specyfikacja
maniaKalnie - telefony komórkowe, testy
rtvManiaKalnie - co zobaczyć na Netflix, HBO, Disney
agdManiaKalnie - sprzęt agd
mobiManiaKalnie - rowery elektryczne